hårförlängning<3


ee min hårförlängning ska jag tp ha på mig på nyår men jag vet inte jag har tp aldrig haft den men aa aja hehe nu sitter jag som vanlig och tråkar men det är inte så konstigt sofia är fortfarande men hennes kusin och inte kan vara med mig samtidigt tp :/ aja men jag sak tp vara med pamela :p men jag vet inte jag har inget att skriva om eller joooo imorgon är det jul :D fast det känns som att det inte är jul :p :D men man får ju saker :p hehe roligaste med julen (A) hej då siis <3333

Kommentarer
Postat av: Amie

Hej hej! Kör en månadens blogg på min blogg, kommentera inlägget så är du kanske en av dom! Pussar å kramar Amie

2010-02-02 @ 22:32:18
URL: http://mestamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0