pam! <33


hej hej nu så sitter jag och bloggar såklat jag håller på att bleka håret
svider! :s men jag blanda ju ihop sakerna förutom pulvret och så fick
jag en liten droppe  på mig och nu är jag as röd och svullen :( suger!
jag hatar när jag är svullen och då gör det oftast ont och det blir ju en
liten ula och nu gör det gätte ont :S "för jag är och klöser och trycker där"
men nu hoppas jag bara att det är färdigt snart.
Men jag gillar igenteligen inte att vara blondin men jag passar inte att
vara brunett jag vill inte vara blondin för om jag säger nått så korkat
eller säger va så är det nån som tp alltid säger "men inget" och jag
tp bah okey och så kan dom tp säga "åå blondin"
fett störande ´det känns som att dom inte gillar mig för den jag är :(
vill inte att det ska vara så jag vill igeteligen inte ha sånna kompisar
om dom läser dehär så bryr jag mig inte för jag vill att dom ska fatta
att jag inte tycker att det är kul :,( men nu ska jag inte skriva nå mer
för då har jag inget att skriva om nå mer :p <33 ses!

MENAR INGET DUMT OM DET VILL BARA INTE BLI KALLAD SÅ :(

Kommentarer
Postat av: kajsaa!

Neej dåå, jag gillar dig som blondin.

<33!

2010-01-30 @ 12:40:09
URL: http://flikkbarn.blogg.se/
Postat av: Pam

Men gumman! Vad bra att du säger ifrån dig. Jag mobbar inte dig för din hårfärg. Hårfärgen har ingeting med hur smart man är. Jag vet inte varför jag typ säger åå blondin men även om du skulle vara gråhårig skulle jag vara din vän :)



vad duktig du har blivit på att uppdatera! ;p

2010-01-30 @ 13:14:08
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0